Research gebouw voorwaarden

In de technology tree staan bij de Research gebouwen die verplicht zijn om de Research te ontgrendelen. Op deze pagina zijn voorwaardes te vinden voor de gebouwen. Naast deze voorwaardes wordt ook gekeken naar de algemene aankleding van de gebouwen, zorg er dus voor dat de feature qua aankleding en details op hetzelfde niveau(of nog mooier) zit dan de rest van het kingdom. Ook is het de bedoeling dat er voldoende tijd en moeite in de features zitten, een snel in elkaar geflanst gebouwtje zal dus niet goedgekeurd worden.

Let op! De eisen voor de gebouwen zijn richtlijnen, mocht je zelf een leuk ander idee hebben maak dan even een ticket aan om goedkeuring te krijgen.

 

MILITARY

Archery range:

  • Minimale grootte = 10×15
  • Minimaal 5 targets
  • Minimaal 3 verschillende plekken om vandaan te schieten.
  • Omheining rond de range

 

Inn:

  • Minimaal 6 kamers (met bed + plek om spullen op te slaan)
  • WC voorziening
  • Eetzaal
  • Keuken
  • Drankberging (opslag)
  • Plek voor paarden te stallen
  • Bar (waaraan kan gezeten worden.)

 

Fletcher shop:

  • Minimale grootte = 10×10
  • Balie
  • Opslagplaats voor goederen

 

Hunters camp:

  • Minimaal 3 overdekte slaapplekken
  • Keuken / plek om eten te maken
  • Plek om gedoodde dieren te bewaren

 

Barrack:

  • Minimaal 10 slaapplekken voor soldaten.
  • Pvp training ground (in de buurt)
  • Wapenopslag
  • Kamer voor trainers / officieren
  • Keuken & eetplaats voor de soldaten

 

Knights hall:

  • Minimale grootte = 20×25
  • Minimaal 10 stoelen
  • Veel decoratie
  • Moet er chique uitzien (modieus / “uit hoge stand.”)

 

Armory with maps from own kd:

  • Minimale grootte = 10×10
  • Minimaal 5 armor stands
  • Wapenopslag
  • Map van het eigen kingdom
  • Beveiligde ingang

 

4 city wall towers:

  • Minimale grootte = 7×7
  • Minimale hoogte = 20 blocks
  • Minimum 4 torens in de wall verwerkt
  • Wapenopslag
  • Bovenop plek om te staan
  • Beveiligde ingang

 

Dungeons:

  • Minimaal 10 cellen
  • Kamer voor de wachters
  • Onder de grond
  • Beveiligde ingang
  • Wapenopslag

 

War room:

  • Minimale grootte = 10×10
  • Wapenopslag
  • Grote tafel met stoelen omheen
  • Banners van het kingdom
  • Beveiligde ingang

 

Siege weapon construction place:

  • Minimale grootte = 20×20
  • Minimaal 3 siege weapons tentoongesteld
  • Plek waar siege weapons gemaakt kunnen worden.

 

Graveyard:

  • Minimaal 25 graven
  • Minimaal 2 mausoleums
  • Een omheining

ECONOMY

Religious building:

  • Minimale grootte = 10×10
  • Duidelijk verhaal over de god(en) die aanboden wordt (door middel van signs of een boekje)
  • Hoogste punt minimaal 20 blocks hoog

 

Port / trading point:

  • Minimale grootte = 15×15
  • Veel decoratie
  • Balie
  • Opslag

 

Place to store maps:

  • Meerdere plekken om verschillende mappen op te hangen
  • Plek om mappen te maken
  • Plek om de mappen op te bergen

 

Currency exchange office:

  • Kluis waar waardevolle dingen bewaard kunnen worden
  • Minimaal 2 beveiligde balies
  • Wachtruimte

 

Embassy:

  • Minimaal 2 verdiepingen en een kelder
  • Minimaal 3 kantoren
  • Vergaderzaal
  • Plek om de vlag van het allied kingdom op te hangen (buitenkant gebouw!)
  • Balie

 

Lighthouse:

Kingdoms aan het water:

  • Minimale hoogte = 15 blocks
  • Licht van minimaal 2×2
  • Plek om op de vuurtoren te staan.

Kingdoms zonder provincie aan het water:

  • Minimale hoogte = 15 blocks
  • Plek om op de vuurtoren te lopen.

 

2 embassies from allies:

  • Zelf ontworpen embassie voor je ally (in je eigen kd)
  • Vlag / banner van het allied kd
  • Minimaal 2 verdiepingen
  • Vergaderzaal
  • Balie

 

Marktplaats:

  • Minimaal 6 kraampjes
  • Veel decoratie

 

Bank:

  • Minimale grootte = 15×15
  • Minimaal 2 balies
  • Beveiligde kluis
  • Wachtruimte

 

Boat / cart loaded with goods:

Boat:

  • Minimale grootte: 15×10
  • Veel decoratie op en rond de boot

Cart:

  • Minimale grootte: 10×10
  • Veel decoratie in en rond de cart

 

Palace:

  • Minimale grootte = 25×25
  • Minimaal 4 slaapkamers
  • Mooie tuin
  • Danszaal
  • Eetzaal
  • Keuken
  • Minimaal 1 uitkijktoren

SCIENCE

3 decorated carts:

  • Minimaal 3 carts
  • Goed gedecoreerd in en rond de carts

 

Bookshop:

  • Minimale grootte = 10×10
  • Minimaal 15 bookshelves
  • Balie
  • Plaats om boeken te lezen

 

Barn:

  • Minimaal 4 kooien voor 4 verschillende dieren
  • Plek om te eten / drinken voor de dieren
  • Binnen- en buitengebied voor de dieren
  • Opslagplaats

 

Carpentry workshop:

  • Minimale grootte = 15×15
  • Balie
  • Plek om hout op te slaan
  • Plek om hout te bewerken

 

Library:

  • Minimale grootte = 20×20
  • Minimaal 20 boekenkasten
  • Balie
  • Plek om te lezen / werken
  • Minstens 5 geschreven boekjes (minimaal 2 volle paginas + gestald in lecterns of item frames)

 

City wall:

  • Minimale dikte = 3 blocks
  • Minimale hoogte = 7 hoog
  • Mogelijkheid om erop te lopen
  • Poort
  • Minimaal 4 torens
  • Patroon in de muur
  • Een dorp of stad omringen

 

University:

  • Minimaal 4 lokelan van minimaal 8×8 (mogen ook verdiepingen op elkaar zijn)
  • Kantoor voor de directeur
  • Lerarenkamer

 

Guard tower:

  • Minimale hoogte = 15 blocks
  • Platform om op te staan bovenaan is minstens 5×5
  • Opslag voor arrows en bogen
  • Dak boven de tower

 

Fishing place:

  • Minimale grootte = 5×5
  • Veel decoratie
  • Plek om de vis op te slaan
  • Mogelijkheid tot zitten

 

Hunting camp:

  • Minimaal 3 overdekte slaapplekken
  • Keuken / plek om eten te maken
  • Plek om gedoodde dieren te bewaren

 

20 or more houses:

  • Goed gedecoreerd pad
  • Minstens 20 huisen van 10×10
  • Huizen moeten ingericht zijn

 

Place to store kingdom history:

  • Minimale grootte = 20×20
  • Minimaal 5 kamers
  • Balie
  • Minstens 5 geschreven boeken (2 pagina’s minimum in een frame of lectern)

 

Inventor shop:

  • Minimale grootte = 7×7
  • Minimaal 2 verdiepingen
  • Toonbank
  • Winkel gedeelte
  • Creatieve toevoeging (een eigen uitvinding uitstallen)

 

Museum:

  • Minimale grootte = 20×20
  • Minimaal 7 kamers
  • Meerdere uitgestalde elementen uit de geschiedenis van het kingdom.
  • Balie

 

Brewery:

  • Minimale grootte = 9×9
  • Minimaal 3 vaten om potions in op te slaan
  • Plek om potions te brewen
  • Plek om potions te verkopen

 

Museum filled with artefacts from different kingdoms:

  • Minimaal uit 5 verschillende kingdoms een artefact
  • Bij ieder artefact (item) een geschreven verhaal! (boekje / sign)

 

Aquarium / decorated pond:

  • Minimale grootte = 15×15
  • Veel decoratie
  • Minimaal 4 verschillende soorten waterdieren

SMITHING

Blacksmith with big furnace:

  • Minimale grootte = 10×15
  • Vuuroven met minimale grootte van 5x5x5
  • Opslagplaats voor tools
  • Werkplaats

 

Blacksmith store:

  • Minimale grootte = 10×10
  • Balie
  • Verbonden met / dichtbij blacksmith
  • Veilige plaats om waardevolle ores op te slaan

 

Decorated mine:

  • Veel decoratie
  • Ingang minimum 5 breed en 3 hoog
  • Realistische constructie

 

Statue:

  • Betekenis achter de statue
  • Minimaal 10 blocks hoog
  • Decoratie omheen

 

Jewellery store:

  • Minimale grootte = 10×15
  • Werkplaats
  • Verkoopgedeelte
  • Kluis voor alle juwelen
  • Enkele juwelen tentoongesteld

 

City hall:

  • Minimaal 4 kantoren:
  • Kantoor voor de mayor
  • Receptie
  • Trouwzaal
  • Archief
  • Ontmoetingskamer

 

Training ground for soldiers:

  • Bootcamp parkour van minimaal 50 blocks lang (mag ook zigzag)
  • Pvp-plek (mag ook de pvp training ground dichtbij zijn)
  • Opslagplaats voor wapens

 

Apothecary:

  • Minimale grootte = 9×9
  • Plek om kruiden & medicijnen op te slaan
  • Toonbank
  • Tuin waar kruiden groeien

 

Roads in city:

  • Mooi gedecoreerde straten
  • Minimum 3 blocks breed

 

Goldsmith:

  • Minimale grootte = 9×9
  • Werkplaats om gold te bewerken
  • Toonbank
  • Veel decoratie

 

Greenhouse:

  • Minimale grootte = 15×15
  • Plek om de oogst op te slaan
  • Plek om de groenten te laten groeien

 

Throne hall:

  • Minimale grootte = 20×30
  • Welvarend uitzicht
  • Troon op verhoging