Wars

Tussen kingdoms heerst altijd een vorm van rivaliteit. Soms moet die rivaliteit opgelost worden met geweld, in de vorm van een War. Er zijn verschillende soorten Wars die allemaal andere voordelen hebben. Welke gebruik jij om je rivaal te gronde te richten?

Een War aanvragen doe je via onze Discord. Ga naar het kanaal #apply-war. In dit kanaal typ je %war. Je krijgt een berichtje van onze Activa Bot die je een aantal vragen stelt. Deze vragen verschillen per War omdat er andere eisen gelden. Zorg ervoor dat je altijd het antwoord op een vraag in 1 bericht typt. Na het beantwoorden van alle vragen klik je op het vinkje om je aanvraag te versturen.

De uitleg en voorwaarden voor alle Wars zijnĀ  als volgt:

battlefield

Een middeleeuwse veldslag tussen kingdoms, een pure bloedige strijd. Beide partijen worden naar een veld geteleporteerd. Beide kanten krijgen een paar minuten de tijd om een klein fort te maken en voor te bereiden. Je mag zelf alleen armor en weapons meenemen, dus geen tools. Je krijgt namelijk iron tools waarmee je bijvoorbeeld traps kan maken of stukjes fort kan weghakken.

– Voor deze War gelden algemene War-regels en specifieke Battlefield-regels. Deze zijn hier te vinden.

take it all

Voor deze vorm gelden dezelfde regels als een Battlefield, echter moeten beide partijen met deze vorm akkoord gaan. De partijen spreken ook items af die ingelegd worden (bijvoorbeeld beide 20 emeralds). De winnaar van de oorlog mag die ingelegde spullen houden.

– Voor deze War gelden algemene War-regels en specifieke Take it all-regels. Deze zijn hier te vinden.

last man standing

Voor deze vorm gelden dezelfde regels als een Battlefield, echter geldt er een maximaal aantal items per persoon. Ook heeft deze vorm geen eindtijd, het eindigt pas als de laatste persoon gekilled is.

– Voor deze War gelden algemene War-regels en specifieke Last man standing-regels. Deze zijn hier te vinden.

equal advantage

Voor deze vorm gelden dezelfde regels als een Battlefield, met als aanpassing een gelijk aantal spelers dat meegenomen wordt door de kingdoms. D

– Voor deze War gelden algemene War-regels en specifieke Equal advantage-regels. Deze zijn hier te vinden.

siege

Een aanval op het kingdom van de verdediger zelf, meestal bij een fort gebouwd door de verdediger. Het is hier de bedoeling dat de aanval plaatsvindt in een realistische setting, dus geen doolhoven of onmogelijke bruggen waar je overheen moet. Denk vooral aan over muren heen zien te komen en de verdediger die de aanvaller zo lang mogelijk moet afhouden.

– Voor deze War gelden algemene War-regels en specifieke Siege-regels. Deze zijn hier te vinden.