Research gebouw voorwaarden

In de technology tree staan bij de Research gebouwen die verplicht zijn om de Research te ontgrendelen. Op deze pagina zijn voorwaardes te vinden voor de gebouwen. Naast deze voorwaardes wordt ook gekeken naar de algemene aankleding van de gebouwen.

Let op! De eisen voor de gebouwen zijn richtlijnen, mocht je zelf een leuk ander idee hebben maak dan even een ticket aan om goedkeuring te krijgen.

 

MILITARY

Archery range:
-Minimaal 4 targets
-Meerdere plekken om vandaan te schieten
-Minimale grootte: 10×15
-Er moet een omheining om de range staan (een hek bijvoorbeeld)

Inn:
-Minimaal 6 kamers die allemaal een bed, plek om spullen te laten en een toilet bevatten.
-Plek om eten te serveren
-Keuken
-Bar

PvP training ground:
-Minimale grootte waar gevochten kan worden moet 10×10 zijn
-Minimaal 3 dummies om je zwaardvecht kunsten tegen te oefenen
-Een plek waar wapens liggen opgeslagen

Hunters camp:
-Minimaal 3 overdekte slaapplekken
-Plek om eten te maken
-Plek om de gedoodde dieren te bewaren

Barrack:
-Minimaal 10 slaapplekken voor soldaten
-Moet een PvP training ground bevatten of deze moet dichtbij zijn
-Plek waar alle wapens worden opgeslagen
-Een kamer voor de trainers/officieren
-Keuken & eetplaats voor de soldaten

Knight’s hall:
-Minimaal 10 stoelen
-Veel decoratie
-Moet er chique uitzien

Armory:
-Minimaal 6 armor stands
-Plek om wapens op te slaan
-Map van het eigen kingdom
-Minimale grootte: 10×10¬†

ECONOMY

Religious building:
-Er moet een verhaal zijn over de god(en)die aanboden wordt
-Minimale grootte: 10×10

Port/trading point:
-Veel decoratie
-Minimale grootte 15×15

Place to store maps:
-Meerdere plekken om verschillende mappen op te hangen
-Plekken om mappen te maken

Value exchange:
-Kluis waar waardevolle dingen bewaard kunnen worden
-Er moeten minimaal 2 beveiligde balies zijn

Embassy:
-Minimaal 2 verdiepingen en een kelder
-Minimaal 3 kantoren
-Er moet een vergaderzaal zijn 
-Een plek om de vlag van het land op te hangen aan de buitenkant

Lighthouse:
Kingdom met provincie aan het water:
-Minimaal 15 blokken hoog
-Het licht moet minimaal 2×2 zijn
-Je moet boven in de vuurtoren kunnen staan
Kingdom zonder provincie aan het water:
-Toren van minimaal 15 blokken hoog
-Je moet boven op de toren kunnen lopen

SCIENCE

3 Decorated carts:
-Goed gedecoreerd; in de carts en om de carts heen
-3 carts

Bookshop:
-Minimaal 15 bookshelves
-Er moet een balie zijn
-Minimale grootte 10×10

Carpentry workshop:
-Een werk en verkoop gedeelte
-Plek om hout op te slaan

City wall:
-Minimaal 3 dik & 7 hoog
-Je moet erop kunnen lopen
-Er moet een poort in zitten
-De muur moet minimaal 4 torens bevatten
-Er moet een patroon in de muur zitten
-De muur moet een dorp of stad omringen

Guard tower:
-Moet 15 hoog zijn
-Het bovenste gedeelte waar je kan staan moet minimaal 5×5 zijn
-Opslag voor arrows en bogen

Fishing place:
-Minimum grootte van 5×5
-Er moet veel decoratie zijn
-Er moet een plek zijn om de loot op te slaan
-Je moet er kunnen zitten

Library
-Het gebouw moet minimaal 20 boekenkasten bevatten
-Er moet een balie zijn
-Er moet een plek zijn om te lezen/werken
-Er moeten 5 geschreven boekjes van minimaal 2 volle pagina’s zijn die op lecterns staan of in item frames zitten

University:
-Minimaal 4 lokalen van 8×8 (mogen ook verdiepingen op elkaar zijn)
-Er moet een directeur kantoor zijn
-Er moet een lerarenkamer zijn

SMITHING

Blacksmith:
-Er moet een vuur-oven zijn
-Minimale grootte: 10×15

Blacksmith with big furnace:
-De vuur-oven moet een minimale grootte hebben van 5x5x5

Blacksmith store:
-balie
-Moet verbonden zijn met, of dicht bij de blacksmith zijn

Decorated mine:
-Zorg ervoor dat er veel decoratie is
-De ingang moet minimaal 5 breed zijn
-Het moet een realistische constructie hebben

Statue:
-Er moet een betekenis achter het statue zitten
-Moet een redelijke grote zijn
-Er moet decoratie omheen zitten

City hall:
-Minimaal 4 kantoren
-Een kantoor voor de mayor
-Een receptie
-Trouwzaal
-Archief

Jewellery store:
-Werkplaats & verkoopgedeelte
-Kluis voor alle juwelen

Training ground for soldiers:
-Bootcamp parkour wat minimaal 50 blokken lang is (Mogen bochten inzitten)
-Er moet een pvp plek zijn (Mag ook de pvp training ground uit military tree zijn, als die vlakbij zit)

AGRICULTURE

Animal stables:
-Minimaal 4 kooien voor verschillende dieren
-Plek om te drinken en eten voor de dieren
-Een binnen en buiten gebied voor de dieren

Plantation/farm
-Plek om de oogst op te slaan
-Minimale grootte 30×30

Horse stables:
-Minimaal 4 stallen
-Plek om hooi op te slaan
-Voed- & drinkbakken

Exploitation building:
-Minimaal grootte: 10×10
-Een gebouw waar gebruik wordt gemaakt van de grondstoffen van de natuur.
Voorbeelden: Mine, Logging camp, Quarry

Fountain:
-Minimaal grootte: 5×5
-Moet op een plein staan of voor een groot gebouw
-Moet veel decoratie bevatten

Winery + vineyard:
-Minimale grootte vinyard: 10×15
-Winery moet een wijnkelder hebben
-Winery plek om wijn te verkopen
-Winery plek om wijn te maken

Ranch:
-Moet een huis bij staan
-Plek waar paarden kunnen staan(Mag horse stables zijn, als die dichtbij staat)
-Plek waar dieren kunnen staan(Mag animal stables zijn, als die dichtbij staat)
-2 Grote grasvelden waar de dieren kunnen lopen
Let op! De plek voor paarden & dieren moeten 2 verschillende plekken zijn.